Zmiany w Regulaminie-Komisja reaguje na praktyki klubów.

ALT Zmiany w Regulaminie-Komisja reaguje na praktyki klubów.
Komisja ds. PALP zareagowała na ostatnie wydarzenia, które miały miejsce podczas meczów piłkarskich i w uzgodnieniu z Prezydium Zarządu PZ LZS w Mielcu wprowadziła warunkowo zmiany w Regulaminie Rozgrywek PALP.
Jednym z pretekstów był mecz pomiędzy LKS Zdziarzec i LKS Wisłoka Podole gdzie po weryfikacji na podstawie sprawozdania meczowego drużyny zostały ukarane obustronnym walkowerem.
Komisja stwierdza, że drużyny bardziej są zainteresowane zdobywaniem punktów przy tzw. "zielonym stoliku" niż na boisku. Jest to praktyka, która prowadzi do ośmieszania rozgrywek Powiatowej Amatorskiej Ligi Piłkarskiej a na to Komisja jak i Zarząd PZ LZS w Mielcu nie mogą sobie pozwolić.
Dlatego by ukrócić dalsze tego rodzaju praktyki uzyskała warunkową zgodę Prezydium Zarządu na zmiany w Regulaminie, które po naniesieniu będą tworzyć tekst jednolity Regulaminu po zmianach.
Zmiany wchodzą w życie z dniem ogłoszenia i wydania Decyzji nr 4/2021/2022 Komisji ds. PALP której treść w całości jest dostępna na stronie w zakładce Komunikaty.